به نظرم آدم باید از همون بچگی ۳_۴ تا زبان سخت و پر کاربرد دنیا رو یاد بگیره که تو بزرگسالی بتونه راحت استفاده کنه. نه اینکه تو بزرگسالی تازه بره دنبال یاد گرفتنشون.

نظر بعدیم هم اینه که برید جایی که ملت انگلیسی حرف میزنن و راحت و آسوده زندگی کنین. البته که اگه میخواین خیلی راحت زندگی کنین سمت انگلیسی بریتیش هم نرین

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

امیدوارم زودتر یاد بگیرم تو موقعیت هایی که نیاز به هول شدن ندارن، هول نشم و جواب کسشر ندم :/

امروز واسه بار اول اینجا تجربه پیشنهاد دوستی و شماره و این چیزا رو داشتم. اصلا تجربه خوبی نبود. خیلی غیرمنتظره بود و باعث شد احساس ناامنی کنم. با اینکه تا گفتم نه، طرف مقابل عذرخواهی کرد و رفت و اصلا کاری به کارم نداشت یا رفتارش یهو بد نشد ولی بازم خیلی استرس گرفتم و معذب شدم و حس کردم تو موقعیت ناامنی قرار گرفتم :(

بابا و مامان رفتن پیش خواهرم بهش سر بزنن. ویدیو کال کردن که همه دور هم باشیم. بابا خواهرمو میبوسه و بهم میگه تو رو که نمیتونم ببوسم، به جای تو خواهرتو میبوسم و دوباره بوسش میکنه. من دلم اینجا پر میکشه واسشون و صد بار آرزو میکنم کاش منم اونجا بینشون نشسته بودم. لعنت به شرایطی که امثال منو مجبور به مهاجرت کرد.