گیتار جدید

بالاخره چند روز پیش خواهرک گیتار خرید. 

چه صداااییی!! آدم حال میکنه! تازه مدل های بالاتر هم داشتن. موندم اونا چی بودن!!


گیتار من تقریبا مال 8-9 سال پیشه!! کارآموزیه ولی چوب خوبی داره و الان دیگه با این چوب تو بازار نیست. یادمه اون موقع 100 تومن خریده بودمش. حالا خواهرم که رفته بود گیتارشو بخره، مال منم قیمت کرد، گفتن 800 و خرده ای!!! اونم چی؟؟ الان دیگه همش پلاستیک فشردس نه چوب!!


ولی به هر حال این گیتار جدیده یه چیز دیگست! اگه بشه تابستون منم میخرم


باحال ترین قسمتش اینه که الان دیگه میتونیم هر دو با هم قطعه ها رو بزنیم. خیلی حال میده همزمان دو تا گیتار :)))

تو زمستون تاپ میپوشن!!!

خب آخه چرا؟!


والا من ادعای مصرف بهینه و صرفه جویی و این چیزا ندارم. به هر حال دارم زندگی خودمو میبینم. با اینکه سعی میکنم رعایت کنم ولی بازم یه جاهایی میدونم درست مصرف نمیکنم.

ولی واقعا اینکه تو زمستون تاپ بپوشی و از اونور شعله بخاری رو تا آخر زیاد کنی یا تو تابستون دمای خونه رو تا اونجا که کولر بیچاره توان داره و گاها بیشتر از توانش!! پایین بیاری و بعد از سرما بری زیر پتو، اصلا عاقلانه نیست. عقلو که هممون داریم. خب چرا استفاده نمیکنیم؟!!


آخرش هممون از بی آبی و سرما یا گرما میمیریم و خلاص!!

فکر کنم کره زمین از دست ما ایرانیا راحت میشه و یه نفسی میکشه :/



تنبل کی بودم من؟؟!!

خدا همه بندگانشو از تنبلی دور نگه داره! الهی آمین!


+ من بنده ای هستم که حتی لباس زیرمم خواهر و مادرم برام میخرن!!! و تازه وقتی لباس واسم کوچیک یا بزرگه بهشون پس میدم و میفرمایم که برین اینو عوض کنین


+ خدا من رو هم محفوظ بداره!!

دوست دارم زمان زودتر بگذره ولی از اومدن عید و دیدن فک و فامیل غیر قابل تحمل حالم بهم میخوره!

کاش عید نشه.

امیدوارم هیچکدوم از اعضای فامیلو نبینم.

لعنتی بخاطر کنکور مسافرتم نمیتونیم بریم :/