تو زمستون تاپ میپوشن!!!

خب آخه چرا؟!


والا من ادعای مصرف بهینه و صرفه جویی و این چیزا ندارم. به هر حال دارم زندگی خودمو میبینم. با اینکه سعی میکنم رعایت کنم ولی بازم یه جاهایی میدونم درست مصرف نمیکنم.

ولی واقعا اینکه تو زمستون تاپ بپوشی و از اونور شعله بخاری رو تا آخر زیاد کنی یا تو تابستون دمای خونه رو تا اونجا که کولر بیچاره توان داره و گاها بیشتر از توانش!! پایین بیاری و بعد از سرما بری زیر پتو، اصلا عاقلانه نیست. عقلو که هممون داریم. خب چرا استفاده نمیکنیم؟!!


آخرش هممون از بی آبی و سرما یا گرما میمیریم و خلاص!!

فکر کنم کره زمین از دست ما ایرانیا راحت میشه و یه نفسی میکشه :/



نظرات 3 + ارسال نظر
ع.پ (رهگذر) پنج‌شنبه 19 بهمن 1396 ساعت 07:17

درود فراوان

احوال شما ؟

واقعا ما ایرانی ها
راه درست استفاده از هیچ چیزی رو بلد نیستیم.

سلام :)
خوبم ممنون. شما چطورین؟؟
نه تنها بلد نیستیم، حتی حاضر نیستیم یاد بگیریم.

Meysam چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت 20:45 http://www.meysam.us

من متعلق به همم

دمت گرم قهرمان

Meysam چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت 16:23 http://www.meysam.us

من که دمای اتاق جوری تنظیمه که شب با ۲ تا پتو میخوابم در حالت عادیم با گرمکن تو خونه مبچرخم

ایول!!
هر چی اتلاف انرژیه تو جبران میکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد