این گوشی زیادی soft و باکلاسه. هی یه چیز جدید ازش میفهمم ذوق میکنم. وای باید قیافمو ببینین

میخوام یه اکانت تو اسپوتیفای درست کنم که بعدش اشتراک بخرم ولی نمیشه :( چقدر سخت میگیرن. من اسپوتیفای میخواااام

تولد بابا

شنبه تولد باباست. اصلا علت اصلی که میخواستم این آخر هفته خونه باشم همین بود. که دیگه گفتم حالا که دارم میام یه دفعه گوشی رو هم بخرم تموم شه بره پی کارش.

سه شنبه رفتم براش کادو خریدم و با مامان و خواهرمم هماهنگ کردم که سورپرایزش کنیم. خلاصه امشب من و مامان بعد از کارای گوشی رفتیم کیک و شمع هم خریدیم و وقتی اومد خونه یه جشن 4نفره کوچولو براش گرفتیم. از کادوهاش خیلی خوشش اومد :))

اینقدری که من از سورپرایزر کردن عزیزام لذت میبرم، باور کنین اگه خودمو غافلگیر کنن اینقد خوشحال نمیشم. یعنی نیش باز و ذوق منو باید ببینین

خلاصه که شب قشنگی بود امشب و نتیجه اولین تجربه عکاسی با گوشی جدید هم شد عکس تولد بابا

بالاخره گوشی خریدم.

چهارشنبه بعد کارآموزی راه افتادم اومدم خونه پیش خونوادم. تو همون ماشین تو راه در حال بالا پایین کردن اطلاعات و انتخاب گوشی بودم و پام که رسید خونه نهار نخورده تلفنی سفارش دادم. سری s انتخاب کردم. اگه دیرتر میشد به دستم نمیرسید و باز باید واسه گوشی یه بار دیگه برمیگشتم اینجا. دیگه امروز (پنجشنبه) بعدازظهر زنگ زدن که گوشیتون رسیده و بیاین بگیرین. رفتیم و فکر کنم 2-3 ساعتی درگیر بودیم تا کاراش تموم شد. گذاشتن گلسش خیلی طول کشید -_- تازه هنوزم کاراش کامل نشده. یکم تمیزکاری دور گلسش نیاز داره که قرار شد شنبه ببرم برام اوکی کنه و گارد هم واسه این مدل نداشتن و گفتن سعییی میکنن تا شنبه بیارن که احتمالا نمیارن آها گلس دوربینشم نداشتن. کلا اصلا واسش گارد و گلس نداشتن. این یه دونه گلس هم پیک آورد. میگفتن مشتری کمه و صرف نمیکنه تعداد بالا بیاریم. حالا خدا کنه شنبه اینا رو بیارن که کارش تموم شه و با خیال راحت برگردم شهر دانشگاهی. گوشی قبلیمم گذاشتم که چک کنن و قیمت بذارن واسه فروش. حالا شنبه بریم ببینیم چی میشه. البته قرار بود که همین فردا (جمعه) برگردم ولی شنبه میریم یه مرکز بهداشت جدید و مسئول کارآموزی اونجا خبر داد که شنبه نیستم و شما هم نیاین. یکشنبه هم که تعطیل رسمیه، دیگه گفتم همون غروب یکشنبه میرم. 

از وسایل جانبیش بگم که فقططط کابل usb داشت. یعنی سر شارژر و مبدل برق و تبدیل هندزفری همه رو مجبور شدم بخرم :/

رنگشم مشکی گرفتم. خودم ترجیح میدادم رزگلد بگیرم این دفعه ولی تو بازار نبود و رنگ های دیگشم نپسندیدم و درنتیجه دوباره برگشتم به مشکی :( یکم تکراری شده برام ولی گوشیش واقعا شیکه و خیلی دوستش دارم

درنهایت 5-6 تومن گرون تر از چیزی شد که من در نظر داشتم. چون هم رنگ مشکیش گرون تر بود هم هیچی تو جعبش نبود و وسایل جانبی هم گرون بودن. تازه هنوز گارد و ضد خش و گلس دوربین نگرفتم -_-

الانم منتظر نشستم که شارژ بشه و سریع بپرم روش اپ ها رو نصب کنم و یکم انگولکش کنم ببینم چی داره

چه خوش موقع پیدات کردم دختر

یکی از کانالایی که واسه اطلاعات فرانسه دارم هر چند وقت تجربه بچه هایی که ویزا گرفتنو میذاره. نکته عجیب و مسخره اینه که تو قسمت جنسیت به جای مرد و زن مینویسه مهربان و مهربانو! مگه کانال همسریابیه؟!

برام جالبه بدونم ادمینش تو چه دنیایی سیر میکنه؟

چی تو مغزت میگذره بزرگوار؟ تو کارتونی چیزی زندگی میکنی؟