دلم میخواد موهامو کوتاه کوتاه کنم و بعد واسه اولین بار تو زندگیم ریسک کنم و یه رنگ خاصی بکنمشون. به درک که موهام نابود میشه و ممکنه خوشمم نیاد. این همه چیز تو زندگیم هست که ازشون خوشم نمیاد. حالا یه ذره مو هم روش. دوباره بلند میشه و رنگشم میره دیگه. چی میشه مگه؟ 

دلم تغییر میخواد. حتی در همین حد ساده و کوچیک و بی ارزش.

چقدر بعضی چهره ها بعضی آدما دلنشینن. دوست داری همش نگاهشون کنی. همین آدمای عادی دور و برمون هستنا. آدمای خاص با زندگی های خاص نیستن. همین اطرافن و یهو که چشمت بهشون میفته یه حس خوبی پیدا میکنی.





+ کاش منم اینقدر دلنشین بودم :/

استرس الکی اضافه

وقتی میبینم بعضی از همکلاسی هام و دوستام دارن برای امتحان ارشد آماده میشن، استرس میگیرم. با اینکه میدونم فعلا مسیر من این نیست و امیدوارم که مجبور نشم این مسیرو انتخاب کنم. بازم مغزم حالیش نمیشه که از اونا عقب نیفتاده و تو راه متفاوتی داره جلو میره و نباید خودشو با اونا مقایسه کنه. مغز نفهمی دارم :/

چرا یهو بازدید اینجا از 40-50 تا به 400 تا رسیده؟!! بلاگ اسکای خراب شده؟ خبریه؟!

دیگه قطعا 400 تا بازدید باشه و یه دونه کامنت هم نباشه مشکوکه!

آنچه خواستیم و نشد

دارم به عنوان وبلاگم و توضیح زیرش نگاه میکنم. عمیقا هیچ چیزش نه دیگه شبیه منه، نه وبلاگم

دنبال یه عنوان مناسبم. اگه پیدا کنم عوضش میکنم از این تناقض دربیاد. فکر کنم باید اسم خودمم عوض کنم! کل هویت وبلاگ کوبیده میشه که اینطوری :|