The Fall

نباید خودکشی میکردی. میفهمی؟؟

کاش به جای خودکشی فرار میکردی و به قتل های خاصت ادامه میدادی.

این روش پایان خوبی واسه یه قاتل خاص نیست.

17 خرداد

دقیقا روزی که خونه دوستم خالی میشه و من برنامه ریزی کردم برم تهران و با دوستام بریم خوش گذرونی باید تیراندازی و عملیات انتحاری انجام بدن!!

یعنی دقیقا از وقتی من شروع کردم به جمع کردن وسایلمو و آماده شدن، خبرا شروع شد. بازم من آماده شدم گفتم میرم چیزی نیست ولی وقتی از همه طرف برام پیام رسید که از مترو استفاده نکن منصرف شدم :|

 

آخه اینم شانسه ما داریم؟؟!!

 


+ حرفی درمورد اتفاق امروز نیست. اظهار فضل الکی هم نمیکنم. فقط تسلیت میگم و امیدوارم دیگه این اتفاق تکرار نشه.

بوفه دار عزیز

رفتم بوفه خوابگاه خرید کنم. از بس هر بار که میرم کلی خوراکی و چیز میز میخرم، امشب وقتی دید کلا 2-3 تا خوراکی برداشتم، خیلی جدی بهم گفت: راضی نیستم ازت!!! هر بار که میومدی کلی خرید میکردی

کاش حس میکردی..

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.