من و برنامه های این روزام

خب امتحاناتم تموم شد و ترم جدیدیکی دو هفتست که  شروع شده. هدفم واسه ترم قبل معدل الف بود که بهش رسیدم. برای این ترم میخوام بین 3 نفر اول کلاس باشم. الان نفر 7 امم. امیدوارم از پسش بربیام. تجربه نشون داده اگه چیزیو واقعا بخوام بهش میرسم. خدا کنه این بارم همین بشه :)


و اما وزنه سنگین جدیدی که این ترم برداشتم و امیدوارم به غلط کردن نیفتم یه کلاس زبان جدیده. نمیدونم اینجا قبلا گفتم یا نه ولی من از تابستون دارم کلاس فرانسوی میرم و برنامم این بود که از تابستون بعدی زبان انگلیسیمم دوباره شروع کنم ولی طی یه حرکت بسیار یهویی این ترم رفتم تعیین سطح دادم و ثبت نام کردم. آخه احساس میکردم داره دیر میشه و عقب میفتم بخاطر همین استرس داشتم :/

هیچی دیگه الان هم کلاس فرانسه میرم و هم انگلیسی. از طرفی باید 2روز در هفته ورزشمم دوباره شروع کنم. کلاس گیتارمم که فعلا رو هواست و این وقفه افتادن و دور بودن ازش داره دیوونم میکنه. به نظرتون من مشکل مغزی ندارم؟


خب از بحث درس و کلاس که بگذرم، میرسم به بحث قر و فر

فکر کنم بیشتر از 1ساله که موهامو کوتاه نکردم و دییییگه نمیتونم این موهای بلندو تحمل کنم. درنتیجه دارم دنبال یه آرایشگاه خوب میگردم که واسم یه مدل اسپرت خوشگل کوتاه کنه البته میخواستم بذارم بعد عید کوتاه کنم که همزمان هایلاتم بکنم ولی واقعا دیگه نمیتونم تحمل کنم درنتیجه احتمالا  الان کوتاه میکنم و بعد عید هایلایت (ما امسال عید بخاطر فوت مامان بزرگم عزاداریم، بخاطر همین میخوام هایلایت واسه بعد عید باشه).


همش حس میکنم یه چیز دیگه هم میخواستم بگم ولی یادم نمیاد. بمونه واسه پست بعدی. فعلا :)