کاش یکی بیاد بگه این روزا دنیاش چه رنگیه..

آخه این چه بوییه؟

شاید به نظرتون من دیوانه ام که در عرض یه ربع 3 تا پست با 3 مضمون کاملا متفاوت گذاشتم ولی خب 3 تاشون تو ذهنم بودن و باید اینجا مینوشتم.

سومی اینه : تن ماهی

عاقا من بعد اون یه سالی که کرج دانشجو بودم و چند بار پشت هم تن ماهی خوردم، یهو ازش زده شدم به حدی که حتی بوش باعث حالت تهوع من میشه. خدایی این چه بوییه که میده؟ چطوری با این بو میخورینش؟ خودم چطوری یه زمانی این غذا رو میخوردم و از اون عجیب تر چطوری یه زمانی عاشق بوش بودم؟!!! چطوووری؟؟؟؟

لجباز:|

وقتی پاتون بریده شده به حدی که ساعت هاست خونش بند نمیاد و جورابتونو اونقدر خونی کرده که مجبورین بندازینش دور و اطراف بریدگی کبود شده و موقع راه رفتن لنگ میزنین و مشخصه که بریدگیش عمیق تر از اونه که خود به خود بسته شه، شما باید اون بریدگی رو بخیه بزنین. به نظرم خودت اینو میفهمی ولی نمیدونم چرا با اینکه صد باره دارم میگم برو بیمارستان بخیه بزنن بازم خودتو میزنی به نشنیدن. قضیه چیه بزرگوار؟! بگو ما هم بفهمیم

دلبری برگزیده ام که مپرس!

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.