خدایا عید و ماه رمضونو از من دور کن. من تو این دوتا مناسبت فقططط شیرینی جات میخورم. هر چی سعی کردم وزنمو کم کنم دوباره برمیگرده


آخه جلوی آدم معتاد، مواد میذارن؟! خب من چطوری جلوی خودمو بگیرم؟

اولین تجربه

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

شده یه چیزیو اونقدر تمرین کنین که دیگه حالتون ازش بهم بخوره؟

من‌تقریبا به اون مرحله رسیدم.

جمعه اجرا دارم هم گروهی هم تک نوازی. هنوز استرس نگرفتم. امیدوارم موقع اجرا هم بتونم خودمو کنترل کنم و همه چی خوب پیش بره.

دوستامم قراره بیان. چه شوووود

انتظار نداشته باش تا غافلگیر و ناراحت نشی.

کی میخوای یاد بگیری هر چقدرم آدم دور و برت باشه، بازم خودتی و خودت؟! حتی از دوست صمیمی هم نباید انتظار داشت. اینطوری زندگی راحتتره.

چقدر من الان به گیتارم نیاز دارم. لعنت به خوابگاه

دلم‌میخواد همین حالا راه بیفتم برم خونه، یه گوشه با گیتارم واسه خودم خلوت کنم.