یادش بخیر ایران بودم سیگار میخواستم و حوصله بیرون رفتن نداشتم، زنگ میزدم پیک واسم میاورد. الان مجبورم خودم برم بخرم که طبیعتا کونم نمیکشه بخاطر یه سیگار برم بیرون. چه لاکچری زندگی میکردم.

در ادامه این رو هم اضافه کنم که علاوه بر مردای ایرانی، به نظرم مردای آلمانی هم خیلی جذابن. مردای آمریکایی رو تا حالا از نزدیک ندیدم ولی حدس میزنم اونا هم تو سلیقه من باشن. ولی مردای فرانسوی خیییلی از قافله عقبن

ایییینقدر امشب بهم خوش گذشته که الان که ساعت ۴:۲۴ دقیقه نصفه شب/صبحه اصلا مغزم خاموش نمیشه که بتونم بخوابم. هنوز تو حس و حال مهمونیم.

کلا این اواخر خیلی داره خوش میگذره و زندگیم رو رواله واقعا. با آدمای مختلفی آشنا شدم و چیزایی رو دارم تجربه میکنم که یه روزی آرزوم بود. این سبک زندگی یه روزی آرزوم بود و الان واااقعا دارم ازش لذت میبرم.

کلا ۲ روز دیگه از این ترم مونده و حس میکنم دلم برای همکلاسیام تنگ میشه. بچه های مهربونین و خیلیاشون ترم بعد دیگه اینجا نیستن :(

هفته آخر کلاساست و نصف بچه ها دیگه نمیان. من فکر میکردم فقط ایران اینجوریه البته نمیدونم خود فرانسویا چطورین. ما همه سر کلاس مهاجریم.