گیتار جدید

بالاخره چند روز پیش خواهرک گیتار خرید. 

چه صداااییی!! آدم حال میکنه! تازه مدل های بالاتر هم داشتن. موندم اونا چی بودن!!


گیتار من تقریبا مال 8-9 سال پیشه!! کارآموزیه ولی چوب خوبی داره و الان دیگه با این چوب تو بازار نیست. یادمه اون موقع 100 تومن خریده بودمش. حالا خواهرم که رفته بود گیتارشو بخره، مال منم قیمت کرد، گفتن 800 و خرده ای!!! اونم چی؟؟ الان دیگه همش پلاستیک فشردس نه چوب!!


ولی به هر حال این گیتار جدیده یه چیز دیگست! اگه بشه تابستون منم میخرم


باحال ترین قسمتش اینه که الان دیگه میتونیم هر دو با هم قطعه ها رو بزنیم. خیلی حال میده همزمان دو تا گیتار :)))

نظرات 5 + ارسال نظر
ژیلانوس یکشنبه 27 اسفند 1396 ساعت 00:37 http://tilkano.blogsky.com

درود و شبتون زیبا. .... موزیک واسه انسان نیاز هس. ....آدم رو شاد در میاره. .... منهم ویولون میزنم 6 سال هس اما هنرستان هنرهای زیبا خیلی کم بودم چون حرفشون رو بفهمم. .... دیگه اسپشیالی با کسی کار میکنم. ... من رو میفهمه و من راحت هستم

شبتون بخیر
هنر واقعا نیاز زندگیه. حالا میخواد موسیقی باشه یا هر هنر دیگه ای.
من از اول کلاس خصوصی میرفتم. 2 سال اول همراه دوستم با هم کلاس میرفتیم. ولی از تابستون که دوباره شروع کردم فقط خودمم. ارتباط و حس خوب گرفتن از استاد و محیط خیلی تاثیرگذاره. بخاطر همین فکر کنم کلاس خصوصی بهتر باشه.

سارا پنج‌شنبه 10 اسفند 1396 ساعت 10:18 http://brightred.blogfa.com/

مبارکش باشه
خواهر منم گیتار میزنه منم سعی کردم یاد بگیرم ولی تنبلی نمی ذاره

مرسی :)
گیتار زدن سخت نیست. یاد بگیری خیلی حال میکنی.

ع.پ رهگذر شنبه 5 اسفند 1396 ساعت 17:11

چقدر خوبه
شما گیتارتون رو بیارین
منم سنتورم رو
میشینیم با هم می زنیم

به به چه خوب!
سنتور هم خیلی ساز دوست داشتنی ایه :)

banooye bahar پنج‌شنبه 26 بهمن 1396 ساعت 16:36 http://khaterateman95.blogsky.com/

مبارک خواهرت باشه:)
منم گیتار خیلی دوست دارم سه تارم خوبه سنتیه به دل میشینه
ماله خواهرت چنده الان؟

از سنتی ها سنتورو خیلی دوست دارم.
خواهرم یک و ششصد خرید که با پایه و کیفش حدود صد و خرده ای بهش اضافه شد. البته تهران فکر کنم قیمتا کمتره.

sd یکشنبه 22 بهمن 1396 ساعت 09:54

با سلام خدمت کلیه سروران خودم، از شما دوستان تقاضا یی داشتم جهت شرکت در یک امر خدا پسندانه من را همراهی کنید . واقعا نمی دونم چطوری بگم اما یکی از هزاران نفری که در ایران زندگی میکنن و نیاز به کمک مالی دارن را بنده به شخصه می شناسم و از شما دوستان و خیرین محترم خواهش میکنم به این دوستمون کمک کنید . این شماره کارت بنام خودم هست که اینجا گذاشتم اما اگه کسی اعتماد نداشت یا به هر دلیلی خواست که با این شخص اشنا بشه با شماره من تماس بگیره تا هماهنگی لازم رو انجام بدم .مرسی ازلطف همگی.



5041721057000946 بانک رسالت بنام منصور شبانکاری شماره تماس 09361743450

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد