من اولین تجربه هالووینمو بخاطر مریضی از دست دادم -_-

درواقع بین هالووین و سفر آلمان انتخاب کردم. یه چند روزی بود گلوم خیلی درد میکرد ولی علائم دیگه ای نداشتم. فکر کردم بخاطر سیگاره و یه مدت نکشم خوب میشه ولی بدتر شد تا اینکه از دیشب حس کردم سینوس هامم درد میکنن و دیگه خودمو بستم به میوه و مایعات و دمنوش و دارو که زودتر سر پا شم و سفرو از دست ندم. این شد که ترجیح دادم امشب خونه بمونم که حالم بدتر نشه و فردا بتونم برم آلمان. خدا کنه صبح که بیدار میشم حالم بهتر شده باشه. قراره با همین دیت جدید -هنوز نمیدونم دقیقا بهش چه اسمی بدم- و ۲تا دیگه از بچه ها بریم. اگه جناب دیت نبود کنسلش میکردم و استراحت میکردم ولی دلم نمیاد. فقط امیدوارم صبح با تب و لرز بیدار نشم. اگه اینطوری بشه مجبورم بمونم خونه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد