کاش میشد هر کدوم از احساسات رو راحت روشن و خاموش کرد. اگه این توانایی رو داشتم الان دکمه آف احساس علاقه و دلبستگی رو میزدم و با خیااال راحت یکی رو واسه خودم پیدا میکردم و میرفتم تو رابطه. خوش میگذروندم تا فرصت بود و هر وقت زمانم تموم شد راحت کات میکردم و خلاص. این تایم از زندگیم بدون رل داره هدر میره واقعا ولی بخاطر حس مزخرف دلبستگی و گاییدگی های بعدش جرات نمیکنم با کسی باشم. خوش به حال اونایی که میتونن صرفا واسه کیف و حال با یکی باشن و علاقه مندم نشن.

نظرات 2 + ارسال نظر
Meys@m سه‌شنبه 23 فروردین 1401 ساعت 00:28 http://meysam.blog.ir/

وقتی خاطرات آزار دهنده باشه نبودش بهترین راه چارست

مشکل اینجاست که همشون آزاردهنده نیستن. دلم نمیاد اون خوشیا و حسی که تو اون لحظه داشتمو حذف کنم.

Meys@m سه‌شنبه 23 فروردین 1401 ساعت 00:15 http://www.meysamkh.blogsky.com

بهترین گزینه میتونست قابلیت دیلیت کردن خاطره و فرد خاص از حافظه بود جوری که انگار اصن نبوده

وای آره اینم خیلی گزینه خوبیه. البته من دلم نمیاد خاطرات کسیو حذف کنم. شاید فوقش یکی دو نفر تو زندگیم باشن که ترجیح بدم اصلا به یاد نیارمشون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد