با تشکر از مارتیک و سایر دوستان

دیشب از ۱۲ شب تا ۳ نصفه شب رقصیدم. رقصیییییدما. رقصمم مخلوطی از رقص ایرانی و هیپ هاپ بود هر چی بلد بودم رو کردم دیگه. این وسط حس میکنم یه سری حرکات جدید ابداع شد اصلا البته تو خلوت خودم بود. کلا حس میکنم یه ابعادی (شما بخون خل و چل بازی) دارم که جز تو خلوت خودم، هیچ جای دیگه ای بروز نمیدم از جمله حرکات دیشب.

مسئله بعدی اینکه بازم لاغر شدم. اینو خونواده که بعد ۱ ماه منو دیدن فرمودن. این ۱ ماه واقعا هیچ تلاش خاصی واسه کاهش وزن نداشتم. فقط حالم این اواخر واقعا خوبه و فکر میکنم تاثیر همین شرایط روحیه. کلا استرس و غصه منو چاق میکنه -_-

در کل هم این روزا موقع کار و بیکاری مشغول قر دادن و آهنگ خوندنم. خواهرم از معدود آدماییه که خوب منو میشناسه و تعجب میکنه میبینه اینقد سرحالم

نظرات 3 + ارسال نظر
Meys@m شنبه 28 اسفند 1400 ساعت 23:32 http://www.meysamkh.blogsky.com

ای بابا فک کردم پارتی ای چیزی بودی

نه بابا پارتی کجا بود؟ این چیزا گیر من نمیاد

احسان شنبه 28 اسفند 1400 ساعت 21:05

احسان شنبه 28 اسفند 1400 ساعت 19:47

عه رخ بنما ببینیم چقد فرق کردی :))

مگه من مدلم عاقا که رخ بنمام؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد