خرده مشکلات کرونا

من کلا از اینکه شب خیلی دیر بخوابم و فرداش لنگ ظهر بیدار شم خوشم نمیاد، بخصوص اگه روتین زندگیم بشه. بیشتر با حال و هوای اول صبح کیف میکنم و انرژی میگیرم. ولی این مدت روز و شبم قاطی شده. هی سعی میکنم شب زودتر بخوابم و صبح زودتر پا شم ولی فایده نداره :/


حالا یه مشکل اساسی این دیر خوابیدنا چیه؟ اینکه گشنم میشه.

الان من گشنمه! ۴ صبح چی بخورم آخه؟! بگیر بخواب دیگه. اه :|

نظرات 7 + ارسال نظر
احسان جمعه 1 فروردین 1399 ساعت 10:50

:)))
راستی عیدتم مبارک

عید تو هم مبارک
امیدوارم سال جدید بهتر از سال قبل باهامون رفتار کنه :)

احسان پنج‌شنبه 29 اسفند 1398 ساعت 23:47

پس:
گشنت شد ولی خوابت اومد بخواب
گشنت نشد ولی خوابت اومد بخواب
گشنت شد و خوابت نیومد بخور
گشنت نشد و خوابت هم نیومد، نخور و نخواب

واای
مغزم هنگ کرد

احسان پنج‌شنبه 29 اسفند 1398 ساعت 03:33

عاقا بیخیال بحث چالشی شد
گشنت شد بخور نشد هم نخور

آره قاطی پاتی شد
به هر حال من اینقد شکمو ام که کافیه گشنم شه، دیگه چیزی جلودارم نیست مگر خواب که همیشه تو اولویته

احسان چهارشنبه 28 اسفند 1398 ساعت 04:13


باشه اصن تنبلی نکن حالا اصن چجوری میخوای بری باشگاه؟؟

الان که نمیتونم. منظورم بعد از تموم شدن این شرایط بود البته اگه زنده بمونم!!

احسان سه‌شنبه 27 اسفند 1398 ساعت 21:59

مگه چند بار کرونا میاد تو کشور؟ باشگا ماشگاهو بخیال :)))

والا اینطور که کشور ما داره پیش میره فکر کنم حالا حالاها کرونا با ماست!
منو به تنبلی دعوت نکن

احسان سه‌شنبه 27 اسفند 1398 ساعت 04:48

خب تو باید وعده‌ی غذایی شبانه رو به رژیمت اضافه کنی :))

همینطوریشم بعد قرنطینه باید به باشگاه پناه ببرم. دیگه یه وعده جدیدم اضافه کنم خدا میدونه چی میشه

احسان دوشنبه 26 اسفند 1398 ساعت 04:49

کلا اوضاع خوابا بهم ریخته
من شب ساعت 2 شام میخورم گشنم نشه ساعت 4 :))

منم ساعت ۱۲ یه چیزی خوردم ولی بازم تا ۴ گشنم شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد