امشب مثلا اومدم یه حالی به خودم بدم. یه دسر که از تلویزیون دیده بودم و خیلی راحت بود واسه خودم درست کنم. یعنی زمین تا آسمون با اون چیزی که دیدم متفاوت شد. اصلا افتضاح.. همشو ریختم دور :/

نتیجه اخلاقی اینکه هیچوقت به تلویزیون اعتماد نکنین. همش دروغه

نظرات 2 + ارسال نظر
banooye bahar جمعه 12 بهمن 1397 ساعت 22:26 http://khaterateman95.blogsky.com

سلاام‌ رهایی چطوری خوبی یهو الان یادت افتادم
حالاا چه دسری بود؟:))

سلام بهااار
مرسی تو خوبی؟
البته من میخونمتااا فقط ساکتم.
اسمشم نمیدونم چی بود

- ع.پ رهگذر یکشنبه 30 دی 1397 ساعت 10:58

احسنت بر شما
لحسنت بر تلویزیون
که برنامه هاش یکی از یکی مزخرف تر

حدود ۱۰ سالی میشه
کلا تلویزیون نگاه نمیکنم !
نه اینوری نه اونوری !
خیلی هم راحتم

اتفاقات پیش اومده رو از زبان همکارای شعبه میشنوم

واقعا بیشترشون مزخرفن.
منم خیلی اهل تلویزیون نیستم. فیلم دوست دارم که اونم همیشه با لپ تاپ میبینم. تلویزیون به ندرت یه فیلم یا سریال خوب پخش میکنه.
آفرین به شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد