امروز رفتم دانشگاه ثبت نام کردم.

دانشگاه قشنگیه. از دانشگاه قبلی جدید تر و سرسبز تره. از فضاش خیلی خوشم اومد. رفتار کارمنداشم بهتر بود.

فقط خوابگاهو نتونستم ببینم، دارن تعمیرات انجام میدن.

با یکی دوتا استادم حرف زدیم!


خلاصه که فضا خوب بود و راضی بودم‌. امیدوارم خوابگاه هم خوب باشه. از شنبه هم کلاسا شروع میشه!!

نظرات 3 + ارسال نظر
ع.پ رهگذر پنج‌شنبه 12 مهر 1397 ساعت 12:56

درود فراوان
یاد دانشگاه خودمک افتادم
روزای اولی که برای ثبت نام و گرفتن خوابگاه میرفتم
چه حس قشنگی و خوبی بود
ولی الان دیگه فکر نمی کنم اونطور باشه

ولی سعی کنید از این لحظات بهترین استفاده رو بکنید.

سلام :)
بله روزای به یادموندنی و قشنگی میشه.
به من که تا حالا خوش گذشته با همه سختی هاش :))

بانوی بهار پنج‌شنبه 5 مهر 1397 ساعت 00:35 http://www.khaterateman95.blogsky.com

منم خوبم تشکرات*.*

همیشه خوب باشی عزیزم :)

بانوی بهار شنبه 31 شهریور 1397 ساعت 11:47 http://www.khaterateman95.blogsky.com

چطوری ترم اولی؟:))

خدا این انگو زودتر از ما دور کنه
خوبم. تو چطوری عزیزم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد