نتیجه

اینا گفتن 6 ولی 3:30 جوابا رو سایت بود.

علوم تغذیه شهر نزدیک :))

درسته همه میگفتن نهایتش داروسازی یا فیزیوتراپی قبولی ولی علوم تغذیه شد اما من ناراضی نیستم.

از اول به هیچ رشته ای دلخوش نکردم و هیچ انتظاری نداشتم. در نتیجه الان خوشحالم و دارم با نتیجم کیف میکنم.

مامان و بابام خوشبین تر بودن و یکم حالشون گرفته شد.


مهم اینه خودم خوشحالم :))


+ سه شنبه ثبت نامه.. پیش به سوی دانشگاه (محیطی بسیااار مزخرف)

نظرات 6 + ارسال نظر
خان دایی چهارشنبه 21 شهریور 1397 ساعت 04:18 http://www.khan-dayiii.blogfa.com

اضافه شدن یه دانشجوی شب امتحانی به سایر دانشجویان

دایی صبر کن برم دانشگاه بعد آبرومو ببر

احسان چهارشنبه 21 شهریور 1397 ساعت 00:27

مرسی :)
ایشالا که هممون حالمون بهتر بشه و خوشی پس کلمون بزنه :|

+می دونم، دارم سعی می کنم

خوشی پس کلمون بزنه باحال بود
ایشاالله ایشاالله

kilgh سه‌شنبه 20 شهریور 1397 ساعت 23:55

یک رهای کاملا رها. نیست؟
خوشحال شدم پستت رو دیدم،
مبارک باشه.
اصلشم همینه که خودت خوشحالی. بقیه ش جاده خاکیه.

دقیقا کاملا رها. خیلی حس خوبی داره. بهترم میشه.
مرسی :)
واقعا اول از همه مهم خود آدمه. بقیش درست میشه.

احسان سه‌شنبه 20 شهریور 1397 ساعت 23:32

+خواهش می کنم.
ممنون که پرسیدی :)
بودم ولی ترجیح دادم خاموش باشم
کلا اوضاع و احوالم جالب نبود ولی الان بهترم.

خواهش میکنم.
امیدوارم بهتر هم بشی :)
سخت نگیر

احسان سه‌شنبه 20 شهریور 1397 ساعت 21:47

سلام
تبریک
ایشالا موفقیت های بیشتر توی دانشگاه

سلام
مرسی :)
نبودین یه مدت. اوضاع و احوال خوبه؟

مینو سه‌شنبه 20 شهریور 1397 ساعت 19:34 http://rozhayetanhaie.blogsky.com

موفق باشی

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد