یه جورایی هم حرف واسه گفتن هست و هم نیست. در کل حال و حوصله حرف زدن ندارم. از طرفی دوست داشتم بنویسم.


رتبه ها اومد. نمیگم افتضاح بود ولی خب عالی هم نبود. نسبت به درصدام، رتبه عجیب بود.

از اونجایی که امسال حتما باید برم همه چی انتخاب میکنم. پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی، فیزیوتراپی، علوم تغذیه، بیوتکنولوژی، زیست شناسی سلولی و مولکولی!!

دیگه هر کدوم بشه واسم فرقی نداره. بعضیاشونو دوست ندارم ولی شغل و درآمد دارن. اونایی هم که درآمد ندارن حداقل علایقم هستن.

دیگران به داروسازی هم امیدوارن ولی به نظر خودم فیزیوتراپی قبول شم شانس آوردم.

اصلا به اینکه کدومشون میشه نمیخوام فکر کنم چون دلم نمیخواد یه ذره هم امیدوار بشم. تو این مملکت به هیییییچ چیزی نمیشه اعتماد کرد. بخاطر همین پای حرفای امیدوار کننده نمیشینم و تا جایی که میتونم به بقیه هم هشدار میدم که اصلاااا خوشبین نباشین.


ترجیح میدم رشته بدتر ولی شهر بهتر قبول شم. فقط نگران این قضیه هستم که اگه شهر بدی قبول شم چطوری باید تا انتقالی دوام بیارم بخصوص که باید دوباره برم خوابگاه. دقیقا همون جهنمه :))

اصلا حال و حوصله محیط جدید و دوست و رفیق پیدا کردن ندارم. این روزا هم با اینکه درس ندارم و بیکارم بازم با هیچ کدوم از دوستام ارتباط ندارم و یه جورایی حوصلشونم ندارم. واقعا ترجیح میدم تنها باشم و کم کم یاد بگیرم تنها زندگی کنم.


خلاصه اینکه زنده ام ولی احتمالا مثل اکثر ایرانی ها زندگی نمیکنم. مبارکم باشه :)


حالا از این چ..ناله ها که بگذریم باید بگم همچنان بخاطر کلاس رانندگی و نوبت دندون پزشکیم خوشحالم. همچین آدم ندید بدیدی هستم


این هفته هم امتحان آیین نامه دارم هم درگیر انتخاب رشته ام هم نوبت دندون پزشکی دارم و قراره برای اولین بار در عمرم سوزن بره تو لثم!!! خداروشکر که دندون پزشک یه دختر جوون شوخ و خوش مشربه وگرنه حتما سکته میکردم. ولی همین خرابی های سطحی دندونام که درست شه خیالم راحت میشه.


+ وای که چقدددر دلم مسافرت میخواد. احتمالا اوایل شهریور یه طرفی بریم یکم دلمون باز شه. خفه شدیم تو این همه خبر بد.


++ راستی یه نکته خیییلی مثبت این کنکور این بود که بالاخره خونوادم از من راضی شدن. با اینکه رتبه چندان خوب نبود ولی از درس خوندن امسالم راضی بودن و خداروشکر هیچ رفتار بدی ازشون ندیدم ( برای اولین بار!! ). حتی بابا از این رشته های پزشکی کوتاه اومده و خودش میگه نباید اینقدر سخت بگیریم.


+++ و هچنان خداوند اموات فامیل فوضول را مورد عنایت قرار دهد! آمییییین!!

نظرات 3 + ارسال نظر
Foad دوشنبه 22 مرداد 1397 ساعت 15:24 http://www.silentzr.blogfa.com

سلام
داشتم کامنت پست های دو سال پیشمو می‌دیدم
با خودم گفتم به همشون سر بزنم..
شما اولیش بودی :)
.
آرزوی موفقیت...

سلام
چه کار جالبی :)
موفق باشین

بانوی بهار دوشنبه 22 مرداد 1397 ساعت 00:56 http://www.khaterateman95.blogsky.com

عزیزمچه خوب که موفق شدی
ایشالا موفق ترین باشی

مرسی بهار جان :))
تو هم همینطور

ع.پ رهگذر چهارشنبه 17 مرداد 1397 ساعت 08:41

درود
نمیدونم این روزها چرا هیشکی حوصله نداره
دقیقا هیشکی
چیرا واقعا ملت اینطوری شدن
چیرا ؟؟؟

سلام
والا ملت حق دارن با این حال و روز.
زن ها که دو برابر حق دارن ناراحت باشن با این همه وحشی گری!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد