امروز عروسی دخترعممه. انقدر برام مهم بود خواب نمونم و به موقع کارامو انجام بدم که ۱ ساعت زودتر بیدار شدم و ساعت گوشی رو خاموش کردم :/

واسه کنکورمم‌ اینطور نبودم!

این چند وقت هر روز حدود ۲ ساعت برق قطع میشه. خدا کنه تو آرایشگاه برق قطع نشه. میمیریم از گرما اونم ۳ بعدازظهر!



بعدا نوشت:  یعنی خدااا نکنه من عجله داشته باشم. قرار بود من امروز همراه دخترعمم ۱_۲ ساعت آرایشگاه باشم که تنها نباشه. از طرفی کلاسم داشتم. قبل از اینکه کلاسم تموم شه زنگ زدم آژانس گرفتم. تو راه ماشین تصادف میکنه، نیم ساعت معطل شدم. بعد که اومد حالا هی دور میزدیم نمیتونستیم آرایشگاهو پیدا کنیم. خلاصه تازه ۱۰ دقیقه ای میشه که رسیدم. ۴۰ دقیقه دیگه هم باید برم :/ چه همراه عروسیم من

ساعت ۲ هم باید خودم آرایشگاه باشم. خدا خودش بخیر کنه!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد