همین جوری پراکنده میگم:

+ بالاخره پنجشنبه لپ تاپم به دستم رسید :))

+ برای اولین بار اومدم آرایشگاه که موهامو رنگ کنم البته هایلایت. به من گفتن ۹ صبح پاشو بیا ولی تا الان که ۹:۳۴ هست هنوز آرایشگر نیومده و فقط شاگرداش هستن. من همینطوری منتظر نشستم ://

+ پنجشنبه جشن عقد نزدیک ترین و دوست داشتنی ترین فامیلمه، دخترعمم :)) خیلی براش خوشحالم چون خودش خیلی خوشحاله. ولی خریدها دهن سرویس کنه! دو سه باره فقط واسه خریدن یه نیم ست گردنبند و گوشواره بیرون رفتم. دیگه امروز گفتم اگه کارم آرایشگاه زود تموم شد(که واقعا بعید میدونم!) برم بخرمش این‌خریدا تموم شن.

+ واقعا خداروشکر که خیلی اهل آرایشگاه نیستم وگرنه حتما خل میشدم :)

+ از شاگردش میپرسم کی میان؟ 

میگه میان! 

میگم خیلی طول میکشه؟۴۰ دقیقست منتظرم. 

میگه یه کاری داشتن میان!


ساعت ۹:۴۵ هست. خدایا شکرت!!!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد