دوباره سرما خوردم!

به نظرتون چرا تا یه نفر تو خونه ما سرما میخوره، بلافاصله به من منتقل میشه؟؟ و چرا باید صدام شبیه صدای خروس بشه و یه خط در میون به گوش برسه؟!!


فکر کنین یه خواننده مثل من باشه!! بیچاره باید چه خاکی به سرش بریزه؟!


امشب دختر عموم و شوهر و دوتا دختراش مهمونمون بودن. و من بیچاره چون سرما داشتم نمیتونستم به دختر کوچولوش که ۷ ماهشه نزدیک شم. بچه نرررم عشششق فقط دلت میخواست بخوریش. و رسما اعلام کردم به محض بهبودی کامل مزاحمتون میشم و به مدت ۲۴ ساعت دخترتون مال منه. تصویب هم شد :))))

نظرات 3 + ارسال نظر
Meys@m چهارشنبه 27 تیر 1397 ساعت 12:06 http://www.meysam.us

کلن جزو آپشنای سرماخوردگی اینه که تو تابستون هم شدت واگیرش دوبله و هم اینکه به کندی به روند درمان و بهبودی جواب میده

کلا سرماخوردگی تابستون خیلی مزخرفه. آخه گرما و سرما؟!!

احسان سه‌شنبه 26 تیر 1397 ساعت 23:27

اوه اوه
خیلی گرونیه
تازه تحریمای جدید شروع شه بدترم میشه وعض دلار :|
من خودم یه لپتاپ می خوام برم قیمتا نجومی!
سریع تر هم دارم انتخاب می کنم تا زودتر بخرم به گرونیای جدید نخوره
+حالا می بردی گوشیتو یه فلش میزد تعمیراتی
++خوبه خوبه
ایشالا که بیشتر بترکونی
+والا منم کلا لش کردم
کلا ترم مزخرفی رو پشت سر گذاشتم.
یادته می گفتی یه زمانایی از شدت استرس قفل میشدی و کاری نمی کردی؟ من دقیقا از اول خرداد اون شکلی شدم و متاسفانه نتونستم جلوش رو بگیرم جوری که 2 تا از امتحانام رو نتونستم بدم :|
هیچی دیگه رفتم حذف پزشکی درخواست دادم ببینم قبول می کنن یا نه
الانم لش کردم ولی فقط دارم حسرت می خورم این همه رفتم سر کلاسا، میان ترم هم دادم، نمرم هم از قضا خوب شده بوده ولی پایان ترمش رو نتونستم برم و مجبور شدم حذفش کنم :(
+حالا تو ادامه برم تهران کارای پروژه و ... رو شروع کنم

++الان دقت کردی داشتم با خودم حرف میزدم؟؟
+چطوری در دست تعمیری؟؟؟

داشتم همینطوری نظراتو میخوندم که رسیدم به این کامنتت. تعجب میکنم چرا بدون جواب تایید کردم!!! به نظرم جواب داده بودم ولی الان خبری ازش نیست!!
خلاصه ببخشید تقصیر این بلاگ اسکایه

امیدوارم موفق باشی و حالت بهتر شده باشه. منم این روزا منتظر جواب کنکورم و بلاتکلیف. ولی خداروشکر سرماخورده نیستم

احسان سه‌شنبه 26 تیر 1397 ساعت 11:56

برا اینکه نمیای و تند تند نمی نویسی :|
کجایی تو وبت مگس هم پر نمیزنه
+تابستون رو بعد از کنکور چیکار کردی؟؟

والا وسایل ارتباطیم داغون بودن. موبایل با پایین ترین سرعت ممکن کار میکرد که اصلا میشه گفت کار نمیکرد مجبور شدم تو این گرونی گوشی جدید بخرم:/
لپ تاپ هم همچنان در دست تعمیره!
خودمم البته در دست تعمیرم
والا کار خاصی نکردم جز کتاب خوندن و رژیم گرفتن و ورزش کردن :(
تو با تابستون چه میکنی؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد