همین الان حس کردم صدامو واقعا دوست دارم.

وقتی خودم حرف میزنم حس نمیکنم ولی الان به ویس خودم گوش دادم ببینم چی گفتم. بعد احساس کردم از صدام خوشم میاد!!

خدایا کنکورو زودتر برسون. دیگه واقعا دارم خل میشم

نظرات 4 + ارسال نظر
padideh چهارشنبه 9 خرداد 1397 ساعت 16:14 http://majidpadideh.blogsky.com

سلام
همه بعد از شنیدن صدای خودشون برای اولین بار خوششون نمیاد ولی شما خوشتون میاد ،،،،

سلام
از اثرات کنکوره :))

مرد پاییزی چهارشنبه 2 خرداد 1397 ساعت 21:52 http://unheardarias.blogsky.com/

معمولا برعکس آدم از صدایی که داره همیشه از خودش میشنوه خوشش میاد ولی از صدای واقعی ش که همون صدای ضبط شده س ( صدایی که دیگران از ما میشنون ) خوششون نمیاد.
اگه از صدای ضبط شده ت خوشت میاد، پس حتما صدای خوبی داری، میتونی دوبلور یا خواننده خوبی بشی.
اینی که میگم نه تعریف الکی هست، خیلی جدی و رک دارم بهت میگم، چون حتی وقتی دیگران صدای ما رو دوست دارن، خودمون از شنیدن صدای ضبط شده مون خوشمون نمیاد، چون به قشنگی صدایی که میشنویم نیست.
پس اگه کسی صدای ضبط شده ش رو دوست داره، میتونه دلیلش این باشه که صدای قشنگی داره.

اتفاقا من احساس میکنم صدای ضبط شدمو بیشتر از صدایی که خودم میشنوم دوست دارم!
گاهی از دلنوشته هام دکلمه میخونم ولی دیگه در حد خواننده یا دوبلور شدن نیستم!!
تازه شاید خودشیفتگی دارم

شایان چهارشنبه 2 خرداد 1397 ساعت 14:24

با حال مینویسیم روانی میخوانیم :)))

نهههه منظورم این نبود
منظورم دقیقا همون باحال بود. حرف تو دهن من نذار

شایان چهارشنبه 2 خرداد 1397 ساعت 00:51 http://florentino.blogsky.com

درد مشترکه...منم خل شدم یکم :)))

کنکوری بودن و دیوانه شدن کاملا با هم ارتباط مستقیم دارن :))
تو که عالی هستی! یه کنکوری باحال!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد