دلم میخواد بنویسم ولی چیزی واسه نوشتن ندارم. این دو ماهی اتفاق خاصی نمیفته.

از طرفی هی دلم واسه اینجا تنگ میشه هی میام بهش سر میزنم :((

نظرات 5 + ارسال نظر
احسان جمعه 28 اردیبهشت 1397 ساعت 23:32

:))

احسان جمعه 28 اردیبهشت 1397 ساعت 01:09

خوبم منم.
خب خوبه، الان تو دوران جمع بندی باید باشی احتمالا.
مزاحمت نمیشم.
موفق باشی

آره این روزا جمع بندی میکنم.
مراحمی.
مرسی تو هم موفق باشی با امتحانات :)

احسان سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1397 ساعت 23:52

کجایی نیستی؟ خوبی؟
کنکورو چه کردی؟

هستم ولی چیزی واسه نوشتن ندارم فعلا.
خوبم تو چطوری؟
کنکور که هنوز مونده. فعلا میخونم.

احسان دوشنبه 10 اردیبهشت 1397 ساعت 01:32

دوران کنکور کلا دوران یکنواختیه، خیلی طبیعیه موضوعی نباشه واسه نوشتن

آره واقعا
آدم نه جایی میره نه کار جدیدی انجام میده نه کسیو میبینه ://
دلم برای خودم سوخت

احسان دوشنبه 10 اردیبهشت 1397 ساعت 00:36


دیگه وقتی عنوان وبلاگت گاه نوشته های یک رهاست، چه انتظاری داری؟؟؟

عنوانشو دوس دارم :)
دوس دارم بنویسما. موضوع واسه نوشتن ندارم :/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد