آشفتگی

از اون زمان هاست که هی میام به اینجا سر میزنم که بنویسم ولی وقتی میام پشیمون میشم و میبندمش.


سردرگمم.. ولی با انگیزه تر از قبل..

بین چند تا راه موندم و نمیدونم وضعیت آیندم چی میشه. البته نتیجه کنکور و انتخاب رشته تا حدودی مسیرو روشن میکنه و حداقل گزینه ها رو کم میکنه که باعث میشه افکارم یکم منسجم شه و از این سردرگمی دربیام.


امیدوارم این 2 ماه باقی مونده رو عالی طی کنم. زمان خیلی مهمیه و رو نتیجه خیلی تاثیر میذاره.

فعلا باید فکرمو از آینده آزاد کنم و فقط رو همین 2 ماه متمرکز شم تا رتبه بیاد ببینم چی میشه.


احساس میکنم یکی از مشکلاتم اینه که بیش از حد همه جوانبو میسنجم. این کار تا یه حدی خوبه ولی بیش از حدش فقط آدمو کلافه میکنه. کم کم احساس میکنی همه راه ها به روت بستست.


سعی میکنم دیگه بهش فکر نکنم. حیفه این 2 ماهه که با ذهن آشفته خراب بشه. برای تصمیم گیری های بعدی به اندازه کافی وقت هست و اون تصمیم ها هم به شدت به نتیجه کنکورم وابستن.


میشه شما هم به هر روشی که قبول دارین مثلا دعا کنین یا انرژی مثبت بفرستین یا هر کار دیگه ای، که آخر این تصمیم ها نتیجه خوبی بگیرم؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
احسان پنج‌شنبه 30 فروردین 1397 ساعت 16:42

خب‌ تو یه notepad بنویس همش رو آپلود کن لینکشو بزار ببینیم چقدر بی ادبی

نهههه من آبرو دارم

احسان پنج‌شنبه 30 فروردین 1397 ساعت 10:28


نمی دونم هر چی دوست داری

هر چی که نمیشه گفت!! فیلتر میشم
سعی میکنم فحش های با ادبی بدم

احسان پنج‌شنبه 30 فروردین 1397 ساعت 00:58

خواستم یه متن طولانی بنویسم. ولی خب حرفایی بود که قبلا گفته بودم.

اما اینم بگم ماها اگه از شر ذهنمون خلاص شیم، هیچی جلودارمون نیست، چون ذاتا نابغه ایم
خودتم میدونی این زمان باقی مونده که بیشترش برا جمع بندیه خیلی خیلی مهمه. از دستش نده به هیچ قیمتی.

خلاصه اینکه موفق میشی نگران نباش مطمئنم.
اصلا نشدی بیا به خودم فحش بده

نابغه
کلا ذهن مشکل اصلی اکثر آدماست.

مرسی بخاطر اطمینانت :))
حالا چه جور فحشی بدم؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد