آی ام الگو :))

و من امشب فهمیدم الگوی یه نفرم!! اونم تو پشتکار و اراده!!!

الان میزان ذوق مرگیمو باید چطور عنوان کنم؟؟؟؟!!!!

و البته از خودم خجالت کشیدم که چقدر تنبلی میکنم درحالی که یه نفر فکر میکنه من خیلی پر تلاشم!!


بعضیا خیلی خالصانه و ساده حرف دلشونو بهت میگن و کلییی بهت انرژی مثبت میدن. چقدر این آدما دوست داشتنی و کمیابن. آدمایی با قلب واقعا مهربون :))) کاش منم اینطوری بودم..



+ فکر کنم هیچوقت حرفای امشبتو فراموش نمیکنم دختر مهربون. امیدوارم یه عالمه موفق شی و چند برابر حس خوبی که بهم دادی، بهت برگرده :)))

نظرات 2 + ارسال نظر
استامینوفن شنبه 2 دی 1396 ساعت 22:49 http://macodeine.blogsky.com

تا حالا چند باری از بقیه شنیدم که میگن خصوصیت بارز من پشتکار خوبمه اما خودم همچین نظری رو ندارم متاسفانه:(

منم همینطور
مردم ظاهر بینن و ظاهر ما گول زنندست

مهدی پنج‌شنبه 30 آذر 1396 ساعت 19:01 http://xyz.blogsky.com

درود بر الگوی تنبل
البته تنبل عمق فاجعه رو نشون نمیده، واژه گشادی حق مطلب رو ادا میکنه. از اون جهت گفتم چون خودم اسطور هستم تواین مورد!

دقیقا حرف از تنبلی گذشته.. الان دیگه فقط میشه گفت گشادی مزمن
ای بابا شما که به اهدافتون رسیدین! خیلی اوضاتون از ما بهتره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد