شما هم وقتی استرس دارید به خوابیدن و سرگرم شدن با گوشی بیشتر تمایل پیدا میکنین یا فقط من اینجوریم؟؟؟ :|

نظرات 2 + ارسال نظر
احسان سه‌شنبه 19 دی 1396 ساعت 23:49 http://tarashohat.blogsky.com

داشتم وبتو میخوندم، این پستو دیدم. استرس یه حد بهینه داره، که این حد باعث میشه بری جلو و تمرکزت هم بهم نخوره.
اگه استرس از حدی بیشتر بشه، قفلت میکنه. حتی نمیزاره شروع کنی یه کاریو. برا همین هر کاری میکنی تا اون کارو شروع نکنی. مثل اینترنت و ... . انگار که به تاخیر انداختن انجام اون کار لذت بخش میشه و استرست رو کم میکنه. ولی این طور نیست. هر چی بیشتر شروع شدن به تاخیر بیوفته، استرس هم بیشتر میشه. که اصطلاحا بهش میگن اهمال کاری.

دقیقا هر چی بیشتر عقب میفته استرس بیشتر میشه.
البته این روزا حالم خیلی بهتره و تونستم تا حد زیادی استرسمو کنترل کنم.

Meysam شنبه 4 شهریور 1396 ساعت 17:04 http://www.meysamkh.blogsky.com

من به موبایل و اگه کامپیوتر دَم دستم باشه به اون تمایل دارم مخصوصا موزیک گوش میدم.

من بیشتر باید یه چیزی بخونم بخاطر همین میام سراغ وبلاگ ها و کانال های تلگرام یا کتاب.
آهنگ گاهی آرومم میکنه و گاهی بدتر حالمو بد میکنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد