تابستونم داره میاد

دیشب با همه بد و دلگیر بودنش تموم شد.

یه ساعت دیگه امتحان اون کارگاهو دارم و هیییچی نخوندم :)

یا میشه از دوستان کمک گرفت یا برگه سفید میمونه!!

مهم نیست واقعا. اصلا معلوم نیست تصحیح میشه یا نه و نمره کجا میره. هیچ تاثیری هم که نداره.

ظهر خونوادم میرسن. تقریبا همه چیو جمع کردم. مونده یه ذره خرت و پرت که منتظرم با خودشون یه چمدون بیارن بریزم تو اون.

خوشحالم که دارم میرم. این چند روز آخر اینجا دلگیر بود.

از طرفی دلم خونه و خونواده میخواد :)

خلاصه که تابستون منم داره شروع میشه. امیدوارم خوش بگذره.

تابستون به شما هم خوش بگذره دوستای عزیزم :)

نظرات 1 + ارسال نظر
Meys@m چهارشنبه 14 تیر 1396 ساعت 13:14 http://meysamkh.blogsky.com

تابستون رو دوس میداشتم اگه انقد گرم نبود |: خب این البته به خصوصیت خودم که آدم گرمایی هستم و عاشق سرما بر می گرده وگرنه خود تابستون فی نفسه بد نیس مخصوصا که کلی میوه جور واجور و خوش مزه داره
به هر حال خوش بگذره

آره واقعا گرماش آزار دهندست ولی به هر حال تابستونه :)
میوه های خوشمزههههه :))
به شما هم خوش بگذره :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد