دق

عاقا من یه اشتباهی کردم اواخر اسفند یه کارگاهی ثبت نام کردم. تا شروع بشه که ما رو دق دادن، سر کلاس با اون استادش بیشتر دق کردیم، کلاساشون تا وسط امتحانات طول کشید و ما باز دق کردیم. حالا باید بخاطرش تا 14 تیر خوابگاه بمونم و دق کنم!!!


امروز رفتم از سرپرستی پرسیدم گفت ما 14 ام پایان وقت اداری خوابگاهو تعطیل میکنیم. و من همون روز تازه ساعت 10 امتحان دارم. یعنی از امتحان که برگشتم باید بلافاصله جمع کنم و برم :|

 

نتیجه اخلاقی: از این به بعد اینجانب غلط کرده جوگیر شده و بدون اطلاعات دقیق، کارگاهی رو شرکت کنم و خوش خیال باشم که مسئولش آدم منظم و خوش قولیه و طبق برنامه ای که وعده داده کارگاهو پیش میبره!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
Meysam چهارشنبه 7 تیر 1396 ساعت 22:29 http://www.meysamkh.blogsky.com

اصن دق داده شدن نمک زندگیه ((-:

فکر کنم یکم زیادی شور شده ها!!

Meysam چهارشنبه 7 تیر 1396 ساعت 17:55 http://www.meysamkh.blogsky.com

در کل مشکل اینه که همیشه موردی پیدا میشه تَهِش به دِق دادن آدم ختم شه این نشد یه چی دیگه نمیشه ازش در امون موند

آره دقیقا همیییشه یه چیزی پیش میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد