اگه الان ایران بودم، یه فست فود تپل سفارش میدادم ولی متاسفانه یه دانشجوی ساده تو فرانسه ام -_-

نظرات 1 + ارسال نظر
Hdn پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403 ساعت 22:53 http://Hdn94.blogsky.com

امروز از کلاس برنامه نویسی که برمیگشتم وااااقعا دلم سیب زمینی سرخ کرده پر از سس ، پیتزا و نوشابه خواست ولی علیرغم اینکه خییییلی گشنه بودم مقاومت کردم و اومدم خونه غذای خونگی خوردم.

حالا چرا نخوردم ؟ چون یک تنبیه بود برام آخه جسته گریخته در ایام گذشته لواشک ( مدل پذیرایی) و گز و ... خوردم

اگه من بودم میرفتم فست فود هم میخوردم
کلا به نظرم اینکه آدم خودشو بخاطر غذا تنبیه کنه کار خوبی نیست. منظورم اون حس عذاب وجدانه. دلیلی نداره آدم بخاطر غذا احساس عذاب وجدان داشته باشه. میتونی بعدش بری باشگاه و اون کالری رو بسوزونی. ولی گهگاهی واسه روحیه آدم خوبه که غذاهای ناسالم بخوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد